Cate mamici dintre voi nu sunteti plictisite si satule de stat acasa si vreti putina activitate cat timp taticii sunt la serviciu? Cate  dintre voi  nu va doriti sa iesiti, dar sunt copii prea mici sa fie lasati acasa?  Eu va propun sa iesim cu tot cu ei atunci! Insa in cazul in care sunteti insarcinata nu trebuie sa va faceti griji, pentru ca exista variante de activitate si pentru femei insarcinate. Va recomand exercitile fizice atat pentru femei care au nascut, dar si pentru cele  care urmeaza sa aduca pe lume bebelusi, insa, evident, nu la aceiasi intensitate. Exercitile o sa  difere totusi de fitnessul clasic. Nu se vor face sarituri, flotari sau abdomene. Va imaginati ca  nu are cum  o femeie insarcinata sa sara sau sa faca abdomene cand este insarcinata in 8 luni. Miscarile corpului se vor face  mai mult din pozitia culcat.Felul exercitilor difera si in functie de cat de avansata este sarcina. Pana in luna a patra recomand sa facem doar usoare metode de respiratie  si cateva exercitii scurte. Intervalul sa nu depaseasca  20 de minute. Din trimestrul al doilea putem incepe cu miscari de  pilates speciale pentru femei insarcinate. Perioada de timp in acest caz creste semnificativ, ajungand pana la 50 de minute.

This entry was posted in Miscare si sanatate and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *