Pentru a ne pastra sanatatea, trebuie sa contribuim in egala masura alimentatia, gimnastica zilnica, plimbarile, excursile si masajele, alternarea lucrului cu perioade de odihna. In privinta alimentatiei, medicii pun accentual nu numai pe calitate, ci si pe cantitate. Daca totusi mancam prea mult, prea dres si prea gras, e cazul sa nu ne privim corpul de exercitii fizice, mai ales ca, in zilele noastre, masina ne condamna la sedentarism. Uit mereu ca weekendu-rile petrecute la tara, la munte, etc si mersul pe jos sunt la fel de sanatoase ca orice sport. Solutia este la indemana oricui: putem sa mergem pe jos intre casa si birou, asta daca avem locul de munca relativ apropiat si, cand avem timp, putem face sport in parcuri la sfarsit de sapatamana. Pana nu e prea tarziu, sa incercam sa evitam situatii in care trebuie sa recurgem la dieta sau chiar la ingrijiri medicale, imbinate cu Pillates. Acestea vor da, fcu siguranta, rezultatele dorite, ajutand la diminuarea tesutului gras si la obtinerea unei bune mase musculare.
Sa nu vi se para prea mult daca va faceti un abonament la o sala de sport, o sedinta de sauna o data pe saptamana, doua ore pe saptamana la un bazin de inot, etc. Conditia esentiaala ca aceste tratamente sa dea rezultate este sa la facem din timp si constant. Sa nu uitam ca fiecare kilogram adugat cere altul, iar curele de slabire drastic sunt la fel de nocive ca si kilogramele nedorite.

This entry was posted in Miscare si sanatate and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *